salji

Monday, June 27, 2011

bergayut !!!!

      Huhuhu.......disebabkan rindu melanda kami.... aku ngn dia asyik bergayut jew,,,, tiap2 malam kami bergayut... rindu pnye pasal.... walaupon benda yang sama aku dan dia ucapkan,, iaitu... b sayang yunk & org sayang b.... aku xpnah muak dan bosan dengan dia,,,, kerna dialah segalanya bagi aku... aku cukup bahagia bersama dengan dia...  huhuhu... suke sangat... haa... time bergayut ngn dia... part yang paling kami suke ialah..part manja-manja... haa.... part nielah yang wat aku geram.. yela... mana tak geramnyer... bila dh nk habis gayut... dia mula laa buat manja dia... aku tak boleh tahan jep... dia kan manja aku... aku apa lagi.. buat lagi satu super saver... hahahaha....4 jam kew.. 5 jam kew... aku xkisah.... yang penting.. aku dpt dgr sore dia..dan dia dpt dengar sore aku,,,, skunk nieh,,,, kteorg dh ada time table dah.. hahahaha.... pagi dan petang... aku ngn dia "part time" jew.... hahaha..maksud nyer... pagi tuu.. mest dia sibuk... nk masak ag.. nk tgk tv ag.... kan... sama jugak petang tuu.. nak layan family dia lagi..sama jugak dengan aku.,... tapi... dlm masa pagi dan petang tuu... ada laa jugak time kami mesej kew.. call kew... tapi.... bila tibanya MALAM... hahaha... time aku dengan dia.... akan menjadi "FULL TIME" laaaa.... hehehehe... tepat jam pukul 12 tengah malam... aku akan call dia.... bergayut dengan dia puas-puas...rindu seyh... sape tak rindu kat kekasih kan...... heeee.....


         Dalam banyak masa dalam satu hari tuu... aku paling suke malam jew,,, heee... boleh gayut dengan dia...mesej dengan dia puas-puas... suke sangat taw.... aku nak jadi kekasih dan teman lelaki dia yang terbaik bagi dia.,.. dan dia bagi aku... dia adalah kekasih dan teman wanita aku yang terbaik pernah aku jumpa dan yang pernah aku cintai.. dialah yang paling terbaik sekali.... disebabkan dialah yang terbaik, aku tidak akan sesekali tinggalkan dia keseorangan....aku tidak akn lukakan hati mahupun perasaan dia,, dan aku terlalu sayang akan dia....aku cinta dia dengan sepenuh hati aku... kami bercinta tidak pandang pada paras rupa, harta benda, dan lain-lain.... apa yang kami nilai dan kami pandang.. ialah...HATI.... kerna hati akan menentukan segalanya.... dan kerna hati jugalah..kita dapat menemui insan yang terbaik untuk kita,.... bagi aku.. aku dh jumpa insan yang aku maksudkan itu.,.. insan itu ialah... Nur Athirah Bte. Abd Razak.... kekasih sejatiku..dan teman wanita ku... b sayang baby sangat-sangat  .......i love u baby....

No comments:

Post a Comment