salji

Sunday, June 19, 2011

tahap rindu dah mendadak !!!

AYOIEIRA

arrggghhhhhh !!!!!!!!!!!! aku dh xleh tahan rindu aku kat dia... rindu sgt.... minggu nieh.. aku nak layan dia jew.. mcj ngn dia...col... sume hnya aku dan dia.. aku nak behenti keje coz nk layan dia n family aku... dieorg lah segalanya dlm hidup aku !!! aku sibuk keje... aku sibuk enjoy ngn member..skunk.. time aku ngn kekasih yang ku cinta...Eira Athirah !!! I Love You !!!.... minggu depan dh masok kolej.. hahaha..yeah..yeah..yeah.. !!!! boleh laa jumpe sayang hari-hari !!! huhuhu!! semalam... ad member dia ckp aku nieh xlayak untuk dia... kecik giler hati aku... awex aku ckp... maybe dia tgk muke aku nieh ganas sgt.. aku pon diam jew... aku xtaw nk ckp ap ag.. aku trus down... tp dia bangkit kan aku balik... dia ckp yang hanya dia jew yang taw aku nie baik kew,jahat,,,, dan dia tetap sayang aku... huhuhuhu.... !!!! semalam jgk dia tnya..knapa aku tke cre sgt pasal dia... jawapan aku mudah jew.. aku ckp... yang dialah segalanya dlm hdup aku.. dialah insan yang istimewa dlm hati aku dan hidup aku.. dia jugalah nyawa aku... dia sakit... aku sakit..dia bahagia,, aku bahagia... dia nangis.. aku pon nangis.. dia ratu hati aku,,,, hanya dia sorg jew..tiada dua,, tiga or sepuluh.... hnya Nur Athirah sahaja di hati ku... I Love You sayang... b sayang yunk....

No comments:

Post a Comment