salji

Monday, June 6, 2011

Demam muncul kembali......!!!

hye... aku xtaw nk starting apa mula2 nie.... coz aku xda mood sgt laa... tak sihat.... demam taw tak..!! dah dua hari aku demam.. dah laa hari tuu baru baik demam... nie gara-gara aku main panas.... pening kepala aku semalam.... pening giler... selamat ada bini aku.... teman aku tido semalam.... kalu tak... memg giler aku semalam.... sorry syg... coz myusahkan sayang... sayang teman b semalam kan.....dia care sgt tentang aku... bila dia suh aku makan ubat.. aku makan... xkan nk melawan..walaupun aku nie bukan suka sgt kat ubat nie..apatah lagi nk g klinik.. tp kekasih punya "order",,, aku g jugak laa...  dia pon tak sihat jugak... aku risau jugak,,,tentang dia....bila aku tanya dh makan.... dia ckp belom,,kadang2.. iye... tuu xkisah laa... aku memg dah paham perangai bini aku tuu,,,, and then,, bila aku tnya.,,dh mkn ubt,, dia ckp dia xteruk pon.... teruk ke tak... aku tetap risau kan dia..tapi sejak aku demam nie... aku jarang mcj dia... sorry syg.... dia paham keadaan aku.. dia seorang kekasih yang memahami...sayang dia sangat2... kadang2... tiap-tiap malam.. aku akan tunggu dia tido.. bru laa aku tido,,, but semalam... aku tido dlu.... coz pening kepala.... ntah laa.... aku nie tak leh berjemur sgt.. nanti pening kepala... aku ni kalu boleh nak elakkan dema... coz kalu aku demam,,, aku xleh merayau!! arrgghhh!! apa pon x boleh...!! aku kene duk umah jela...aku malas nak makan ubat yang klinik bg.. ntah pape... aku mkn panadol je.. ala.. bini xsuh makan ubat.. kte wat derk jela.. hehehe... kalu dia tahu nie... mampos aku...huhuhuhu..... k la... nk rest dlu.. bubye...:)

No comments:

Post a Comment