salji

Friday, June 3, 2011

akU & diA....

Ayoi Eira
Cinta sejati.... bukan nyer lahir dari paras rupa... harta,,..saiz badan kew... apa kew.. tapi.. cinta sejati lahir dari hati....  cinta aku dengan dia.... bukan cinta monyet... tp cinta sejati.... aku xpnah dapat kekasih yang selalu wat aku happy...gelak.. dan tersenyum. dia lah segalanyer dalam hidup aku.. kt hati aku,, dialah ratu....... dan  dihati dia.. aku aku lah kekasihnyer....setiap langkah yang aku jalan.... aku akan teringat akan dia.. dimana aku berada.... aku mest bgtaw dia..walau banyak mana pon perempuan yang cantik.... bg aku... dia  lagi cantik...walau banyak mana perempuan yang comel.. bg aku,, dia lagi comel...dan walau banyak mana pon perempuan yang sempurna... bg aku., dia lagi sempurna...... dia yang aku maksudkan itu.. ialah... Eira Athirah.... cinta sejati aku...... dia lah segala nyer.... dia lah bunga aku... bunga yang aku siram tiap2 hari... bunga yang aku puja... dan bunga yang aku cinta.,, dialah...segalanyer... selagi aku ada,,,, aku akan mempertahankan hubungan kami,... aku xnk kehilangan dia... dan aku xnak... kerna dia lah segalanya bagi aku.... tanpa dia... aku lemah... aku cinta dia..sepenuh hati aku.... b sayang cyg.... i love u so much....etty....

No comments:

Post a Comment