salji

Saturday, June 11, 2011

buzy !!!!

salam.... hye sume... sorry arr coz lama xupdate.,, buzy ckit laa... yela... walaupon cuti sekolah nie..kantin tutup..aku tetap buzy taw.. hahahah....

kelmarin aku buzy ckit sbb aku ad keje urgent perlu buat... biasalah.. klu dh katakan taiko nieh... bnyk bende kne buat kan.. hahaha... (poyo jew)..

semalam plak... aku overnight kat umah member aku..coz akak dia kahwin.. aku ngn bdk2 aku perlu dikerah tenaga laa kan... ingtkan...malas lak nk g kan.,.pikirkan dia... yela..aku tkot aku terlalu buzy smpai aku lupekan dia... hari nie plak...kenduri kahwin..perrggghhh !!!! pening kepala aku seyh !!! dh la panas terik... selamat aku sekejap jew berdiri... aku g cari port basoh pinggan n cawan.. hahaha..duduk situ.,.,trus buat kerja membasuh pinggan n cawan.,,,  si buah hati manja aku nie lak... dh beri amaran dh semalam.. katanya... "biase org jaga makanan nieh.. smbil menunggu..mest menunggu dgn rokok" hahaha.. aku paham uh.... dia kan xsuke aku smoke... ala..semalam..dpt jugak laa aku elakkan...walaupon dh 2minggu xsmoke.... tp hari nie.. memg xleh tahan... aku taler 4 batang DUNHILL td.... hehehe,,, kalu taw kek buah hati aku nieh...mampuih den...!! yela...xtahan kowt..penat ag..ann... aku ap lagi...taler jela... hahahaha.... pastu balik kul 6 ptg td..balik2...kepala aku pening... aduh !! sial tol.... tulah,,main panas jew... walaupape pon... arinie.. aku dpt hp baru !!! N95 !!! hahahaha..... ok la... aku nk iPhone bapak aku tuu.,,, tp dia bg yg nieh jew... xpela.... aku kene usaha lebih gigih untk membodek my father !! hahaha.. k la...nk chow dlu.. bubye...:)

No comments:

Post a Comment