salji

Wednesday, June 1, 2011

tOdAy & yEsTeRdAy....

semalam....aku demam... dri kelmarin aku aku demam. aku xnak bgtaw dia,, coz aku xnk dia risaukan tentang aku. aku lebih risaukan dia... antara kesihatan aku,,,,dan dia... dia lagi penting. dia lagi penting dlm hidup aku. dia tanya aku..sama ada dia ad buat salah kew dgn aku...aku ckp x... sebab memg xda pon.. cuma aku jew yg xda mood semalam,., aku tanya dia... dia jujur tak dengan aku... dan dia x jawap soalan aku... that ok.. aku paham... dan dia hanya ckp.. knapa aku tanya dia soalan macam tuu,,

semalam jgak... ad budak nak bantai kawan aku,,, aku tanya dia..dia memg bagi.. tapi cara dia xbg aku pergi gadoh... aku pon bgtaw kawan aku, yang aku xpat dtg. aku hantar budak aku tolong dia jew... tapi hari nie plak..... adik beradik aku yg nk kena pukul....itu aku kene tolong laa tp aku kena bgtaw dia dulu la..coz dia segalanya dlm hidup aku.. dialah penyeri... dialah cinta aku,,, dialah kekasih aku....



kadang-kadang.. aku xtaw... ap salah aku... semalam.,,, aku rasa mcm ad yang xkene jew... aku rasa macam aku ada wat salah kat dia.. and then,, aku tanya.. dia ckp xda.. dia banyak berahsia ngn aku... aku xkisah sgt laaa pasal tuu.. aku taw,,kejujuran tu amat penting dalam perhubungan,,, tp tu hak dia...nk jujur ke x.. aku xleh halang.... aku tahu yaang dia xnk sakitkan hati aku...that ok... dan aku rasa kalu aku yg tahu sendri,,, lagi aku skt hati... aku memg sporting... dia nk bergayut ngn sape aku xkisah.,.. coz tu hak dia.. aku nie sape nk halang hak dia... kan... just hati aku nie milik dia sorg jew... dan hati dia milik aku... aku sayang dia...  aku xpenah happy smpai mcm nie... aku taw.. dulu aku nie teruk....kan... tapi dia ubah aku....  bila aku tanya dia... b nie ok kew x... and dia akan bg jawapan yg nk menyedapkan hati aku... aku nk jawapan yg jujur.. xpela... tu sume aku x amik hati pon... aku kan cool.. heheh... aku rindu dia sgt,,,rindu teramat sgt... aku xleh makan kalu dia xmkan ag...malam semalam... dia col aku...bezday dia kan... col free.. kteorg bergayut.,,,and then... dia mgadu yang dia skit perot,, pening kpala n nk muntah.,,, sape x risau jep... aku dh suh mkan...xnk,,degil.. tu aku suh dia mkn.. nie x..mls nk mkn,,,, alasan..,., tkot gemok.. mana ad gemok,,, ckit pon aku xnmpk dia gemok... 


dia penting bg aku... dia nyawa kau.,,, dia kehidupan aku.... dan dia lah segalanya bg aku....
aku lemah tanpa dia....aku resah tanpa dia.....
I Love You... Sweatheart......

No comments:

Post a Comment