salji

Friday, June 3, 2011

bosan nyer.....

hye...... cuti sekolah nie... ada yang membuatkan aku haappy..dan ada yang membuatkan aku bosan.. hahahaha.. yang happy nyer... adik2 aku ada umah....leh main2 ngn dieorg.. main mainan laa... apa la.... hahaha.. mcm budak2.... yang bosan nyer pulak.. aku tak keje !!!!! yela.. kantin sekolah kan tutup.... mcm mna xbosan...duk terperap jew kt umah..ala...minggu depan jew last sekolah kan... but nk tunggu tuu yang merana uhh... hahahah...  kalu bosan.. aku lepak ngn member... g memancing... and aku mcj ngn lover aku...


aku tengah tunggu minggu depan coz.... abah aku nk ajak g shopping !!! huhuhu.. memg best arr...katanya dia nk beli hp baru... and then... hp iPhone dia uh... dia nk bg aku.. aku apa lagi... api2 laa abah aku suh dia beli hp len.. hahah.... mak aku plak.... memg xbg abah aku beli hp baru.... hahaha..... k la.. aku nk out dulu...bubye... and love u sayang.....:)

No comments:

Post a Comment