salji

Friday, July 1, 2011

keluar bersama......



huhuhuhu... hari nie... adalah hari yang paling aku suke dan paling happy bagi kami... yela... dapat jugak lepaskan rindu.... keluar bersama-sama..pergi tengok wayang citer "Sekali Lagi" ... huhuhuh.... lepas tuu... pergi beli baju aku....... and then.... pergi belanja dia makan aiskrim.... aku nak belanja dia KFC.. tapi dia tak nak... dia cakap dia kenyang..padahal aku tahu... yang dia lapar...,, xpela.... aku nie ikot jew apa kata bini aku nieh... aku dan dia happy sangat hari ini... aku dapat jugak lepaskan rindu aku yang dah sebulan lebih bertaut dihati aku nie semenjak cuti semester.... begitu juga dengan dia... dapat jugak dia lepaskan rindu dia dekat aku...  aku sayang dia sangat-sangat.... yunk... hubby sayang baby.... I Love You Baby......mmmuuuaahhhhh......



No comments:

Post a Comment