salji

Tuesday, July 12, 2011

bezday !!!!

           Hari nie..........tanggal 12 Julai.... adalah merupakan Ulang Tahun Kelahiran aku !!!!! happy giler aku hari nieh !!!! si dia,..... masak makanan kegemaran aku iaitu Laksa "Ganu".... peerrggghhh!!! TERBAIK !!!!!... tp aku terharu,,, dia kekasih hati aku yang pertama buat macam nie pada aku.... aku betol2 terharu..... selama nieh... mama aku yang masak laksa untuk aku ketika hari jadi aku,,,, tapi kini... dialah gadis dan kekasih yang pertama, masak makanan kegemaran aku......terutama ketika hari jadi aku.... terharu nyer......... dan dia jugalah org pertama wish aku !!!! my mom no. 2..... my dad no.3...... i love them all !!!!!!!!!!!!!!!! thankz dear !!! thankz mom !! thankz dad !!!! pada hari ini.... aku wish...."semoga umur kedua-dua ibubapa aku panjang,,,dapat adik perempuan lak...asyik laki jew.... semoga aku berjaya dalam kehidupan kini dan paling penting aku wish...semoga hubungan aku dan dia.... kekal hingga akhir hayat aku...".... i love u all..... !!! along sayang mama dan abah !!!! b sayang yunk !!!  i love u all !!
 
           Tadi...sahabat-sahabat aku membawa aku pergi minum di Teluk Cempedak.... dan selepas minum dan lepak..... akhirnya..peristiwa bersejarah berlaku pada hari ini... aku kene telur dan tepung !!!! telur banyak lak tuuu...... hbs melekat kat badan n kepala aku !!! anyway... thankz to all my bestfriend !!!!!!! thankz a lot !!! thankz coz baling telur n tepung kat aku di Padang MPK !!! hahahah......n thankz jugak kat orang ramai yang berada disitu ketika "kejadian" ini berlaku... hahaha... thankz !!!!

No comments:

Post a Comment