salji

Wednesday, October 19, 2011

huurrmmmm...


salam...hai sume.... bulan nieh adalah bulan paling sibuk bagi saya, mana tak nye, assignment belambak kena hantar by this week jugak..mampoih den... hehehe... adalah dalam RM300 melayang untuk assignment sahaja... perrgghhh...lingkup den.. hurrrmmm... semenjak dua nieh, aku asyik kurang tido jew, kadang2 aku mimpi aku kahwin dengan eira... itu tak ape..aku suke... hahahah..yang aku tak suke nyer..aku mimpi aku mati laa....accident laaa.... tkot aku jadinyer... nk tido pon susah.. aku malas nak bagitahu kat buah hati aku tuu..malas nak menyusahkan dia.. yela..setelah apa dia kata pada malam nie..aku jadi tak bersemangat dah... hujan yang turun berderai nieh pon, aku masih xda mood nak melenyapkan mata aku dan meletakkan kepala aku di bantal pon aku malas..... aku hanya duduk kat atas kerusi sambil online Facebook jela... itu je yang aku mampu untuk menanti pukul 8pagi untuk ke kelas. Baru nieh, aku marah giler...aku tak taw nk buat macam mana lagi supaya dia jaga hati dan perasaan aku nieh sedangkan aku memg nak sangat dia jaga hati dan perasaan aku..susah sangat kew ??? yang pergi mengedik ngan jantan lain wat apa..aku duduk sebelah dia xlayan pon... jantan yang bau rokok uh plak dia layan... pelik..pastu handphone jantan nuh...eira pegang, handphone eiraa jantan uh pegang..perrgghhhh..sweet giler beb.. aku rasa nak bagi bunga taik kaki jew... tapi nak buat macam mana kan..sabar separuh dari iman... aku hanya mampu sabar dan terus bersabar mengharungi pelbagai rintangan dan cabaran untuk aku bersama dengan dia...si jantan nieh pulak, dah taw tuu bini aku, dia boleh plak bercakap talifon, tunduk kat perut bini aku plak... mcm nk pelok bini aku... malas laa nak gadoh pasal pompuan..tapi  lu pikir laa der... xpayah nak merosakkan rumahtangga aku laa.....aku dah lama sabar nieh...

 Aku just nak bahagia dengan dia jew. Aku xnak sape2 pon.. aku hanya ada dia dan dia sahajalah yang bertakhta di hati aku nieh.... hurrmmm...nielah luahan hati seorang kekasih yang menanti dirimu untuk menghargai aku, menjaga hati dan perasaan.... papa sayang mama...love you so much sayang... mmuuaahhhh..........papa cinta mama...

No comments:

Post a Comment