salji

Wednesday, October 5, 2011

bUzY..bUzY...bUzY...

hai.... lama saya xupdate blog nieh... biasalah.. sibuk sangat laaa... skunk nie pon dh Week 12. Week 13 kena hantar assignment, presentation lagi.. hantar project... buzy  teramat sangat, dan yang menambahkan sibuk nyer pulak, saya tiba-tiba dipanggil oleh HEP untuk bertanding dalam Pilihanraya Majlis Perwakilan Pelajar, menjadi calon Presiden MPP... tadi baru jew lepas mengundi... saya pon tak taw macam mana laaa nama saya naik. ish..... arinie saya bad mood giler..... mana tak nyer, gusi sakit...pastu pening kepala dari minggu lepas tak baik-baik lagi.... ingatkan nak buat shooting photoshot ptg nieh, nak ambil gambar "Sunset", tiba-tiba hujan lebat. kacau line betol laa.. hurrrmmm... lagi beberapa minggu lagi nak Final Exam... jadi kena FOCUS kat study laaa !!!!! bubye... nk study dlu......

No comments:

Post a Comment