salji

Tuesday, September 13, 2011

spent time with my love....

salam.... sorry lama xupdate blog nieh... buzy sikit laa.... banyak assignmente kene buat...huurrrmmm..tapi kasih sayang tak akan diabaikan.... haaa...kali nie...saya nak tulis tentang kami kuar bersama, jalan-jalan, pergi ke pantai.....petang kteorg pergi East Coast Mall ( ECM ), cari kasut dia.... sampai jew kat ECM, dia pon cakap..."first sekali, nak cari kasut dulu..baru jalan-jalan shopping".... pusing sana..pusing sini..last skali,,, beli baju...tudung dia jew...kasut tak beli... sebab dia tak berkenan... saya senyum jew tengok gelagat dia uh... and then kteorg balik dulu..nak solat...pastu lepas maghrib, kami pun keluar balik..pergi ke Teluk Cempedak... makan KFC !!!.... saya ingat nak makan McD...tapi dia nak makan KFC...saya ikot dia jew....selera dia...pastu kteorg lepak kat tepi pantai... time kat pantai uh, kteorg buat mahligai cinta kami.... huhuhuhu... buat rumah laa.....buat bentuk love laa... macam-macam lagi laa.... best..... enjoy sangat hari tuu.... saya citer tentang pengalaman cinta saya kat dia....yang mengatakan dia cinta sejati saya.... i love you sayang...... sayang mama lahh... mmmuuaahhhh..... k la... nak study plak... bubye...and Selamat Menyambut Hari Malaysia dan Hari Kemerdekaan Yang Ke-54 !!!! salam 1Malaysia !!..

No comments:

Post a Comment