salji

Saturday, November 24, 2012

jalan-jalan cuci mata...

salam..uishh..sempat lagi ni lom due lagi..due before kol 10 pm..sempat sempat...penat lah hari ni pergi jalan ke bandar..lama benor x merayap sampi ke bndar slalu teperap je kt uma..mujur de org pelawa..first, pergi kip mart dlu pusing-pusing..sebanrnya nak mencari kasut tapi x de yang berkenan..pas tu lepak jap kat foodcourt layan mee goreng mamak..pehh mmg terbaik la mee dia banyak + sedap= rm5..murah gler! lama jgk la kt situ lbey kurg 1 jam setengah..da rasa lama benor perjalanan di teruskan ke bandar utama, billion and last sekali one segamat..adoyai..rmai gler org..tp x pe yg penting beli kasut!!carik punya carik haaa jumpa pun..walawey cantik siot!x taw arah jadinya..geram geram..dapatlah si along aku kasut yang aku pilih..cantik! dalam aty aku ckp " kalo de hubby ni da lama aku pau...kalo dia bising cakaplah..alaaa,,murah je rm40" tp siyez memang cantik..aku da aim 1 da..ciaplah en Amirul..sye perabeh kan duit awk..HAHAHAHA..gelak setan lak! aku rasa benda paling best aku wat pergi kt tempat game yg token tu..ni semua sbb melayan si budak kecik sorg ni..mula -mula tgk je sekali iman keluarkan duit syiling dia suruh beli token..lenguh sey aku main game baling-baling..aku ngn along excited gler smpai lenguh tangan ni..rasa cam x bermaya dibuatnya..semua ni penangan main bnde alah tu..lbey drpd bdk rasa..weiii,,aku da 20 lah! malu ckit..around 6 barulah carik jalan pulang sbb kewajipan lom ditunaikan lagi..erti kata lain solat asar..ok lah cukup da rasa coretan yang aku wat ni..tangan aku lenguh lah! eh,,cop cop aku nak share 1 bnda ni ....tgk ea....


tadaaa...ni lah hasil masakan aku lunch td..siakap masak asam pedas..

da la tu da x de pape nk share lagi..wat hubbyku remember this,, u n me forever together...

salam maghrib...

No comments:

Post a Comment