salji

Wednesday, March 7, 2012

Terimalah hakikat bahawa saya adalah seorang perokok....


Salam, Salam Sejahtera, Salam 1Malaysia....

Berdasarkan kenyataan yang dikeluarkan oleh buah hati saya, saya merasakan bahawa saya menentang dan ingin dia MENERIMA HAKIKAT bahawa saya seorang PEROKOK. Saya dah cuba untuk behenti dari merokok namun saya GAGAL !!!!. Tapi saya bukan perokok TEGAR seperti dahulu, saya dah jadi perokok yang biasa2 jewww..huhuh.... terima lah hakikat ini, Hubby memang cuba untuk behenti tapi....hubby tak boleh. Maafkan hubby. Kalau hubby tak cukup sempurna bagi sayang, hubby sanggup terima apa sahaja keputusan sayang, hubby tak nak jadi HIPOKRIT dan PENIPU... Hubby cintakan sayang... hubby harap, sayang terima kena terima hakikat ini...

love u so much..

~AyOi KaCaK~

No comments:

Post a Comment