salji

Thursday, March 8, 2012

Saat Indah Bersamamu, sayang....


Saat indah tika bersama dengan yang tersayang amatlah susah untuk dilupakan. Sering kali terbayang dan terlintas difikiran kita apabila kita menyayangi seseorang itu dengaan sepenuh hati. Bagi saya, this is MY ANGEL!!.. i love her so much!! everyday i thinking about u, my dear... i want u know that i love u so much!!.. saat inilah yang paling saya suka dan paling diingati didalam diri saya sebagai seorang kekasih kepada kekasih.


Cinta sejati ini susah untuk dipisahkan, walau dengan cara apa sekalipun, ini lah CINTA SEJATI kami berdua.

Segala dugaan, cabaran, selama kami bersama, kami berjaya tempuhi bersama2 walaupon terpaksa berkorban.


Sungguh indah apabila kekasih sejati kita mendmpingi kita dan mengambil berat tentang kita. Bagi saya, dialah segalanya bagi saya selain daripada keluarga saya. Inilah......buah hati dan juga CINTA SEJATI saya.... Nur Athirah Bt. Abd Razak.....

No comments:

Post a Comment