salji

Wednesday, May 4, 2011

saya sayang sama kamooo.....

salam....lama aku xbukak blog...sibuk la katakan....(sibuk kew) heheheh...... skunk nie.... aku happy sangat bila aku bersama kekasih aku yang sukaa buat aku gelak setiap masa.... aku syg dia sgt2... aku cinta kan dia.... dia jujur 101%  ngn aku.... disebabkan kejujuran dia... aku percaya kat dia... aku sgop buat apa jew demi dia.... di saat aku sedih.,..dia ada... disaat aku gelisah..dia yang menenangkan aku... dan disaat aku ad masalah....dialah tempat aku mengadu......  aku xsgop nk lukakan hati dia.... dia memg ckup perfect bg aku.... aku memg tkot kat dia.... tu sebab aku ikot jew apa ckp dia.... hehehe...syg,,,b nk syg taw..yang b happy dgn sayang..... n b cinta kat sayang..buat selama-lamanya.... i love u sayang..... b syg cyg.....:)

No comments:

Post a Comment