salji

Wednesday, April 27, 2011

huhuhuhuh.......:))))

salam sume...minggu nie..last semester....pastu cuti 1 minggu for stdy week... huurrmmm..... blek senawang la kejap... jmpe member2 la katakan.... hehehe... tp gerenti rndu kat dia nyer kan.. huhu... td kuar ngn dia g tgk wayang...bersama2 sahabat kami... tgk citer Penunggu Istana..gempak gak arr...seram pon ad.... rupenyer tkot jgk dia nie ea..... mula2 ckp xtkot..bila hantu kuar...bru tkot.. huahuahua.... aku dh 3 hari xhisap rokok... dlu 1kotak Dunhill 1 hari... semenjak dia suh aku behenti..... sebatang dua sehari... kne slow la katakan....tp aku dh 3hari xhisap rokok......memg mncabar..huhuhu...nk wt mcm mna.,....demi dia kan.... lgpon aku nie...tkot bini... terpaksalah ikot kan... dia uh selalu wt aku gelak.... setiap masa...setiap saat... esok..or lusa,,, aku kne belikan connetto show ur love kt dia....coz dia nak... td xsempat nk beli coz dia sibuk bershopping..tgk baju la... mcm2 la..biasalah..pompuan kan.... aku nie ikot jew...jd bodyguard.,,,heheheh...... k la...time to sleep plak... huhuhu..bubye..nitez,,,:))

No comments:

Post a Comment