salji

Monday, December 5, 2011

kerjaaaaaa!!!!

salam kerinduan buat semua. nk story ckit ni,,setelah dipujuk,dirayu dan dipaksa barulah aku tergerak aty nk tulis sumting kt blog ni..x byk nk dikongsikan juz cuti sem ni byk abeskan mse dok kt shah alam,,pe lagi kejelah,,huhu..ni first time aku join program yg brunsurkan islamik ckit,,peh,,,rse insaf sekejap..huhu..erm,,pengalaman jadikan kita lebih matang,,setakat de ilmu dunia x ckup tok jadikan bekalan tapi seiring dgn ilmu ukhrawi..tulah yang aku dpt melalui program tahfiz ni..bukan sng nk uruskan budak kecik ni,,cm2 kerenah de,,,nk tu nak ni,melawan ckp,nk men,,,ermm,,sabo jelah cik etty oii,,,bese lah budak kecik..(nk sedapkan aty..heeee)..kwn2 semua dikalangan pelajar skola agama,,malu siot..aku rse cm x nk je de kt ctu,,tp nsib lah dyeorang sume kpale msok air..kne la ngn kpale aku ni..hahaha..yang penting aku ni AKAK ye kt sne,,ble dyeorang tye bpe umo,,cm x cye je..dyeorg ckp aku ni cm dak form bpe je..alahai adk2ku sayang,,akak ni da tua da,,eh,,x tua lah,,tp kalo nk kawen da ley kot..haha..tol x sayang??x dela,,gurau je..heee,,k lah..rse da ckop la ni..nk tulis pnjg2 kunk bereh je,,tp..M lagi byk dlm diri ni..btw,,keje2 gak,,si dia x pena aku lupakan...luv u sayang...                                                                                                                                                          -eira-

No comments:

Post a Comment