salji

Thursday, August 4, 2011

Assignment Photography....Theme : "Rezeki Ramadhan"





....I love You Sayang....
salam...... hye sume..lama giler kteorg xupdate... saya suh dia..dia suh saya...lastly..saya jugak yg kene update...nk tunggu dia rajin..peerrgggghhh..... smpai tua laa nmpk nyer,... hehehe.... kteorg skunk buzy gler...bnyk assignment kne buat.... tuu yg buzy ckit nieh... td kteorg g Outing kat Masjid Besar Kuantan dan Padang Utama tmpt dimana Bazaar Ramadhan yang sering sesak..... kami ke sana dengan motif untuk menangkap gambar yang berunsurkan Rezeki Ramdhan.... saya,, dia dan ami...kteorg satu team... dan dibantu pula oleh budak junior kami.... saya dan roy (junior kami) pergi ke arah kanan...manakala buah hati saya dan kakak saya... pergi ke belah kiri.... saya dapat jugak tangkap gmbr yang bagi saya istimewa bg saya dan cukup menarik bagi saya..... target yang diberikan oleh Mr Gezzet (lect kami) ialah 50 keping gmbr dan salah satu mestilah gmbr yang anda suka.... jd gmbr saya yang saya suka ialah gmbr pengemis uh....(gmbar). memg cukup perfect bg saya.... hahaha..saya yg tgkp nieh.... hahahaha.... dah lepas berbuka puasa...saya pergi ke masjid tangkap gmbr..... hnya ad satu dua gmbr sahaja bg saya okey laaa...... namun..saya dapat jugak bergambar dengan buah hati kesayangan saya nieh...... huhuhuhu... k laa.... saya nk smbung buat assignment plak.... bubye... Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak....... 
~Ayoi Eira~






No comments:

Post a Comment